Виховні заходи


Відеопривітання моєї 5 групи з Днем матері



















Квест з безпеки життєдіяльності
на тему: „ Наша безпека – в наших руках „






















Мета: стимулювати розвиток логічного мислення, різнобічно оцінювати ситуацію, аналізувати інформацію з точки зору значимості, важливості та необхідності, закріпити знання, вміння та навички учнів з основ безпеки життєдіяльності, формувати соціальну, екологічну компетентності здобувачів освіти, розвивати високі морально-психологічні якості: мужність, відвагу, витримку, ініціативність, кмітливість, згуртованість, творчу уяву.

Обладнання: конверти із завданнями, магніти, папір, ручки, кошик, бинти, ключі, грамоти, солодкі подарунки.

Місце проведення: навчальні кабінети, актова зала.

Учасники: учні 13груп, по два учні у команді, педагогічні працівники.









План відкритого виховного заходу

з безпеки життєдіяльності


Тема: Твоя безпека – це твоя уважність! Чи знаєш ти правила безпеки?
Мета: Поглибити знання учнів щодо надзвичайних ситуацій, їх типів, причин виникнення. Розвивати логічне мислення, образну уяву. Виховувати дисциплінованість, відповідальність за свої дії, організованість.
Обладнання: ілюстрації, запитання, вислови
Місце проведення: фойє училища







План проведення брейн-рингу

Тематика: Роль і значення охорони праці



                                                                                                        
Мета: узагальнити та удосконалити набуті знання учнів з предмету «Охорона праці»; проявити загальну ерудицію, удосконалюючи аналітичні вміння; виявляти здібність переконувати і обирати правильну відповідь, формувати навички відповідальності за вибір правильного рішення в екстремальних умовах, сприяти набуттю навичок роботи в колективі.
Завдання: підвищити рівень практичної підготовки підростаючого покоління щодо умов виробництва, надання само- та взаємодопомоги, розвивати культуру безпеки.
Педагогічні очікування: учням слід засвоїти, що у центрі уваги повинна бути людина, як головна цінність держави. Ідентифікувати небезпечні і шкідливі фактори та створювати безпечні умови праці. Прогнозувати можливу обстановку і приймати грамотні рішення в умовах небезпеки.



Немає коментарів:

Дописати коментар