Забезпечення потоку знань через
застосування посібників
для здобувачів освіти
Анотація: у статті описується
інформаційна логістика створення навчальних посібників для професійно-технічної
освіти, визначені поняття інформаційного потоку, інформаційного фонду.
Запропоновані методичні рекомендації зі створення посібників. Визначені функції
посібників у забезпеченні потоку знань. Запропоновані найбільш поширені
програми для створення електронних педагогічних засобів.
Ключові слова: інформаційна
логістика, потік знань, інформаційний потік, електронний педагогічний засіб,
технологічний процес, поширення інформації.
Матеріали доповіді
Презентація доповіді
Використання
сервісу Online Test Pad у підготовці до уроків
Анотація: в
статті описується сучасний онлайн-сервіс Online Test Pad. Описуються
можливості даного сервісу, доцільності його використання, режим доступу,
методичні поради з використання сервісу.
Ключові
слова: Online Test Pad,
онлайн-тест, онлайн-вправа, конструктор, статистика.
Методична доповідь на засіданні "Школи молодого педагога"
Тема: Як зробити урок цікавим?
Матеріали доповіді
Анотація: Як проходить ваш урок? За конспектом — і пішли? Даремно. У такому разі багато що втрачається. Якщо хочете щось змінити, покращуйте атмосферу на уроці, змінюйте його перебіг, це допоможе поліпшити віддачу учнів.
В доповіді запропонований приблизний алгоритм проведення уроку та запропоновані оргигінальні поради щоб зробити урок цікавим.
Методична доповідь
Тема: Інформаційно-комунікаційні
технології та сучасний урок:
методика проведення і результативність
Анотація: в методичній доповіді проаналізовані сучасні інформаційні ресурси для роботи викладача, структуру ІКТ-компетентностей педагога та можливості мультимедіа на уроці.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, мультимедіа технології, навчальний процес, компетентності педагога, педагогічні компоненти.
Методична доповідь
Тема: Основні напрями виховання особистості
Матеріали доповіді
Анотація: в методичній доповіді висвітлені основні засади виховання особистості, а саме: розумове, моральне та статеве виховання, виховання відповідальності і дисципліни, правове, екологічне та естетичне виховання, економічне, трудове та фізичне виховання.
Ключові слова: особистість, виховання, ціннісні орієнтири, всебічний розвиток, учні, мислення.
Немає коментарів:
Дописати коментар